L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Friday, December 17, 2010

KESABARAN ITU ADALAH KEMENANGAN!

http://uncleseekers.blogspot.com/

Uncleseekers Saman Mohd Arief B Mohd Batcha

Uncleseekers Saman Mohd Arief B Mohd Batcha









The Malay Mail - 2-11-2006

Jangan cakap GEBANG & LEBAT lagi Arief! Harap kali ini datanglah mahkamah 22hb Disember 2010 ini!. Saya dah bersabar 4 tahun menunggu tarikh tersebut.

The Malay Mail - 2-11-2006

Arief, anda dah 3 kali tukar peguam. Kalau anda di pihak yang benar, tak perlulah lagi tukar peguam yang baru isnin ini.

The Malay Mail - 24-10-2006

Arief, saya harap selepas tiba ke tanah air selepas mengerjakan haji pada 15hb Disember 2010 dapatlah haji mabrur. Mohon maaf pada masyarakat secara terbuka nanti. Pembongkaran (klik) yang saya buat pada Arief untuk membela bangsa Melayu dari terus ditipu dengan magik saudara.

Mungkin cara saya agak 'buas', tapi demi kebenaran, saya tidak bertolak ansur demi prinsip hidup "to seek the truth".

Biarlah orang nak cakap apa pun dan pelbagai fitnah serta tomahan yang diterima. Banyak lagi dalam simpanan saya bersama Team PSI pendedahan yang lain-lain.

Kami akan bongkar bila tiba masanya...





Saya percaya, satu hari nanti semua pendedahan saya selama ini akan menjadi sejarah.

Pengumuman
1. Mohon hentikan fitnah terhadap saya dan anggota Team PSI yang kononnya menulis komen-komen dibawah. Memang benar anggota Team PSI mendesak saya supaya mereka juga boleh turut serta membalas komen dibawah tetapi saya suruh mereka bersabar kerana kami percaya "kesabaran itu adalah kemenangan" Tetapi untuk para pemfitnah yang tak sampai 3 orang itu, anda jangan bimbang, bila sampai waktunya, Team PSI juga akan bertindakbalas. Kesabaran mereka ada hadnya...

2. Untuk saudara "XXXXX XXXXXX" . Video yang anda buat khusus untuk memfitnah saya dan diberi pada wartawan pada tahun 2005 akan saya ambil tindakan undang-undang bila sampai waktunya!"

3. Satu blog khas yang anda telah buat khusus untuk fitnah dan menjatuhkan saya juga akan saya ambil tindakan bila saya dapat ILHAM DARINYA

4. Tidak ada dalam sejarah dari Nabi Adam sehinggalah sekarang orang yang berbuat fitnah akan terlepas dari perbuatannya...

No comments:

Post a Comment