L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Friday, February 18, 2011

SELAMAT ULANGTAHUN ABAH..


ABAH...

ABAH
tiada kata indah untukmu
melainkan lafas aku sayang padamu
tapi aku takut
takut melihat pandangan matamu
takut melihat wajah seriusmu
namun
aku dapat melihat akan kesedihanmu
sedih melihat kerenah anak-anakmu
Sedih melihat perjalanan hidupmu.

Abah
kau sentiasa di hatiku
pesananmu sentiasa di mindaku
nasihatmu sentiasa di jiwaku
amanahmu sentiasa di hati putihku.

Abah
kaulah idolaku
kaulah yang satu
dan tak mungkin bertukar ganti.

'
selamat ulangtahun abah, et doakan semoga panjang umur dan murah rezeki, terima kasih kerana membesarkan et tanpa cacat cela nya sehingga et dewasa nie(da 26 tahun da), sesungguh kasih syg yang abah berikan sungguh berharga, et syg abah sesgt...n terima kasih kerana sabar dengan kerenah et yg degil nie..et syg abah dunia dan akhirat.x terungkap dengan kata-kata.et syggggggggggggg abah sesgt.abah la HERO et!!
abah RAWK!!hehehe
I LOVE U VERY STRONG!!!!

Terima la cake yg x seberapa ni ye abah..ni je yg et mampu...

Abah ng mak...


SEKIAN..

No comments:

Post a Comment