L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Monday, February 21, 2011

SYURGA DI BWH TELAPAK KAKI IBU....

Salam...

Tersentuh hati perempuan aku biler aku tgk video ni. aku menangis, aku menagis dan menangis....mmg tacing lah...baru aku sedar mcm tue kalo mak aku tunggu aku balik, tp aku x balik..MAK et mintak maaf!!
Wahai kwn-kwn ku sekalian, hargai lah, mak, ibu, bonda, mama, mummy, umikorang..sayangi lah mereka..jgn sesekali abai kan mereka,n jgn sesekali biarkan airmata mereka menangis kerana kite. Mereka mmg amat berharga untuk insan yang bergelarANAK!!!
Kasih syg yang mereka berikan sungguh berharga..
Jangan la biler mereka sudah tiada lg di dunia ni, baru korang tahu insan yang bernama mak, ibu, bonda, mama, mummy, umi amat penting dlm hidup kite kan..baru la kite nak menangis..tlg lah hargai mereka..


1) Kos mengandungkan ku selama 9 bulan - PERCUMA
2) Kos berjaga malam kerana menjagamu - PERCUMA
3) Kos air mata yang menitis keranamu - PERCUMA
4) Kos kerunsingan kerana bimbangkanmu - PERCUMA
5) Kos menyediakan makan minum, pakaian, dan keperluanmu -PERCUMA
Jumlah Keseluruhan Nilai Kasihku - PERCUMA

3 yrs old "Mommy, I love you."
13 yrs old "Mom, whatever!"
16 yrs old: "My mom is so annoying!"
18 yrs old "I wanna leave this house."
25 yrs old: "Mom, you were right"
30 yrs old "I want to go back to my Mom's house".
50 yrs old: "I don't want to lose my mom."
70 yrs old: "I would give up EVERYTHING for my mom to be here.....with me."

You only have 1 mom.
Like this if you appreciate
& love your mom!

"kata-kata mak; mak rindu sgt dekat adik ng along..ampun kan mak..
MAK x bersalah adik ng along yng berslah..."
argh tacing siot..

MAK.

ET rindu kan mak sesgt!!!

"Kau lah satu dlm berjuta dan kaulah ratu hati ku"

SAYANGI DAN HARGAI LAH INSAN BERNAMA MAK, IBU, BONDA, MAMA, MUMMY, UMI...

SYURGA DIBAWAH TELAPAK KAKI IBU...


SEKIAN.

5 comments:

  1. Ya Allah....
    Video ni dah buatkan air mata lelaki aku gugur...
    Ape yg dh aku buat?!
    Harap2 aku sempat bersama ngan mak aku smpai masanya tiba...
    Aku sayang Mak aku... :'(

    ReplyDelete
  2. agree with u max...
    dr td aku menangis x henti2...sedey ouh!

    ReplyDelete
  3. Betol2 siot!
    Se cm nk balik je skarang... :'(

    ReplyDelete