L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Friday, April 8, 2011

WELCOME TO MALAYSIA , LIVERPOOL..

Salam

Wah so excited biler aku dengar PASUKAN BOLASEPAK LIVERPOOL akan datang MALAYSIA , Julai nie..confirm nye aku akan pergi..yeahhhh
YOU'LL NEVER WALK ALONE BEBEH..x kira aku akan cancel pape skali pon program time tu nnti, demi pasukan feveret aku ok..hhehehe...mintak2 dorg dtg time 27 hb..coz my big day wakakakaka...ley ajak SUAREZ, KUYT, GERRARD,KING KENNY, CAROL, MEIRELES n player-player yg lain clebrate sesame (ceh berangan je lebey), mane la tahu LUCK aku dpt bersame dorg..
(hanya dalam mimpi je la kan.... )pape pown aku mseti support dorg..come on FAN LIVERPOOL, same-same kite bg sokongan kat dorg nnti k..
YNWA FOREVER N EVER N EVER..EVER!!!!!

KUALA LUMPUR: Kelab terkemuka Liga Perdana Inggeris (EPL), Liverpool dan Chelsea akan mengadakan perlawanan menentang skuad Harimau Malaya di Stadium Nasional Bukit Jalil, di sini, pada Julai ini.
Perlawanan persahabatan itu adalah sempena lawatan dua pasukan gergasi itu ke Malaysia dalam siri Jelajah Asia 2011. Setiausaha Agung Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM), Datuk Azzuddin Ahmad, berkata pihaknya mendapat persetujuan daripada kedua-dua kelab itu dan tarikh perlawanan akan diumumkan kemudian. "Kemungkinan besar dalam masa terdekat ini satu lagi kelab terkemuka EPL akan mengadakan perlawanan persahabatan dengan skuad negara namum perkara itu masih dalam peringkat perbincangan," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Azzudin berkata, jadual perlawanan skuad negara bersama kelab Liverpool dan Chelsea mungkin hanya berbeza antara tiga atau empat hari sahaja.

Ini adalah pertama kali kelab Liverpool datang ke Malaysia untuk mengadakan perlawanan persahabatan dengan pasukan kebangsaan setelah membatalkan pertemuan dengan pasukan Selangor pada 2008.

Manakala pasukan The Blues (Chelsea) pernah menewaskan Malaysia 2-0 pada perlawanan persahabatan siri Jelajah Asia pada 2008. - BERNAMA



LOVE U LIVERPOOL!!!!
YNWA!!!

SEKIAN

No comments:

Post a Comment