L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Saturday, September 29, 2012

LIVERPOOL SELAMANYAAAAA....

You'll Never Walk Alone...
Salamm...

Hari xde ape pon yang aku nak kongsi kan..Otak aku x mengembang kan idea, utk aku share ng korg..hehhehe..
Tapi yang penting, x sbr nak tunggu game malam nie...
Liverpool vs Norwich City...
Hope menang lah....Tp kalah ke menang, aku ttp bersama Liverpool...takkan berganjak pendirian ku ini...hehehhehehhe....

Berikan lah sentuhan terbaik wahai En Nuri Sahin ku...

The Legend! Fantastic Captain
Steven Gerrads

My Super Duper Striker!!
Luis Suarez..

Always miss him..
Rindu kan sentuhannya
Dirk Kuyt...

Klah, tu je yang aku nak kongsikan kali, nnti aku rajin aku akan hapdet tentang game malam nie k ...

SEKIAN....

.

No comments:

Post a Comment