L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Friday, April 22, 2011

PENUNGGU ISTANA TERBAEKKKK!!!

Salam...

Ape khabar kwn2 ku sekalian.....aku ni skunk tgh demam Filem Penunggu Istana..korang da tgk blom???cecepat la ek g tgk.hahaha, Lagi sehari tayangan Filem ni da ade kontrovesi.dimana ade WARIS Istana x berpuashati dengan tunjak utama Filem ni,UNCLESEEKERS,yang aku pelik kenapa UNCLE yang kene?hurm pelik kan manusia zaman skarang
aku 1st day tayangan aku da serang MBO Galaxy Ampang, nak tgk cite nie punye psl.Pedulik ape org nak ckp lah, aku ade terbaca kumen kat FB abg angkat aku ,mamat tu ckp" DENGAR TAJUK CITE POWN X BEST!!!!apekah?Tue lah org melayu, Jangan menilai name kalo x tahu isi pati nye...tgk la dulu..baru boley bg komen kan...
Setelah aku tgk, aku bg 97% kat Filem nie.Aku bangga Filem ber'genre PARANORMAL seperti ini di bawa masuk ke dunia perfileman di Malaysia, xmcm cite hantu yang masih di berada ditahap tu je.bosan!!.sekarang da ade kelainan sedikit untuk cite PARANORMAL seperti ini.Bukan ape, dr segi jalan cerita, watak pelakon-pelakon mmg best..aku dpt rase kan yang aku berada ditempat dorang (walaupunaku x berlakon.hehehhe)..Bg aku yang menghidup kan watak dalam cite nie adalah MUS n SARA kemudian UNCLESEEKERS n ADEEK.hehehe...Salute 100 % lakonan korang k...Sangat best lah...BUkan nak puji mengunung ke ape ke...sbb aku rase lakonan yang dorang bwk sgt berjaya dengan watak masing-masing.bukan lakonan yang dibuat2.lakonan semulajadi..lg2 kat MUS N SARA.untuk ADEEK aku x kan lpe dialog 1st dlm cite nie ko nyanyi "Kalau Menebang,kalau menebang si pohon jati, PAPAN di jawa,papan dijawa....hehehhehe,konggo-konggo)

TERBAEEKKKK WOKKK!



Barisan pelakon-pelakon "PENUNGGU ISTANA"

uncleseekers

adeekseekers

kuyah seekers

mus, sara, amar, fira, yana

So korang pergi ke pawagam berdekatan untuk menyaksikan Filem Penunggu Istana ni k..Support dunia Perfileman di Malaysia k...
Taniah untuk para-para pelakon!

SEKIAN

No comments:

Post a Comment