L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Monday, July 18, 2011

JUVANA BEST!!!!


Salamm...

Korang tgk Juvana x?Rugi kalo korang x tgk .drama ni pown da abis....sbb bagi aku jalan cite nye mmg sgt menarik..x mcm drama2 yang lain..lg2 pasal cinta...bosan....Tahniah kepada pengarah JUVANA kerana berjaya menarik minat penonton utk ddk didepan tv kol 9 malam ari Isnin..Drama yg penuh dengan suspen ni, sebuah drama yang mencatatkan jumlah penonton seramai 2.4 juta hasil kajian AC Nielsen akan menemui anda di episod terakhir td..Sedey ouh biler cite ni da abis..

Secara keseluruhannya bg aku, Juvana membawa satu saduran baru yang selama ini dinantikan oleh peminat drama tanah air. Kekuatan skrip serta lakon layar membuatkan Juvana begitu mudah meng-ayam-ayamkan drama bergenre lain.

Namun, ada kekurangan dari segi pengakhiran. Bagaimana Daim meneruskan kehidupan selepas keluar, apa yang terjadi kepada Cikgu Raja, Cikgu Azmee & Botak selepas ditangkap tidak dinyatakan dengan jelas.

Adakah Juvana musim kedua akan menemui penonton nanti? Kita tunggu sahaja…



Ape pown tahniah kepada semua pelakon yang berjaya melakon kan watak masing2, walaupun kebanyakan pelakon2 Juvana, majoriti nye sume pelakon baru...Tahniah dr aku k..

No comments:

Post a Comment