L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Tuesday, July 12, 2011

Pakcik Oh Pakcik

Pakcik oh pakcik.Syabas pakcik kerana video neh pakcik makin fofular skunk.
TAHNIAH PAKCIK....





Kata-kata PAKCIK neh membuat kan aku sentiasa berfikir....

"sebelum kita nk buat apa2 tanya dulu diri kita apa yg pernah kita berbakti pada negara tp bukan negara yg berbakti dgn kita.kita hanya manusia biasa yg akan mati dan kaku hancur dimakan oleh bumi..."

SEKIAN

No comments:

Post a Comment