L.O.V.A

My photo
ampang, Malaysia
liyxa... aku seorang yg kuat membebel, (bak kate bf aku),seorang yang kelakar, n ske menghappy kan org. x suke pada orang yg hipokrit..paling aku pantang, adakala nye aku panas baran..orang yg kenal aku lame tahu la baran aku mcm mane..x ske benda yg complicated..manja, n ske dimanja kan...ske pegi vacation tmpt yg aku ske pegi of coz la pntai...tenang jiwa aku dow!n mcm2 la mengenai aku nie..mls nak cite lebey2...hhuhu

Monday, June 25, 2012

Tahu kah anda Game yang menghina ISLAM....

Kepada gamers-gamers sekalian...sila prihatin dengan benda-benda mcm nie....(kepada umat islam..)mungkin ade yang sudah mengetahui...tp ptt ke kita berdiam kepada sesiapa yang menghina islam...jgn fikir untuk keseronokan jerk...PLEASE BE ALERT...JANGAN BIA KAN ORANG MENGHINA ISLAM...


1 - DEVIL MAY CRY
2 - GIVE BARKER UNDYING
3 - ZACK & WIKI
4 - PRINCE OF PERSIA : THE SANDS OF TIME
5 - GUITAR HERO 3 : LEGEND OF ROCK
6 - RESIDENT EVIL 4


ISLAM AGAMA KITE..ALLAH DISANJUNGI....

No comments:

Post a Comment